Alla vill ha sitt space.

Min hals är lite krasslig. Jag köpte alltså halstabletter, i hopp om att slippa ha ont.
Att jag har ont i halsen syns väldigt tydligt på ett speciellt ställe, nämligen i mitt eget lilla portabla kontor, eller det som pojkvännen kallar "Det svarta hålet". Min handväska.
Den är för närvarande full av utspridda halstabletter (dumma plastförpackningar som går sönder så allt trillar ut...) och tomma halstablettspapper (ja, de är gjorda av plast, men nu får det stå papper iaf). Ser ut som en liten krigszon, där nere i det stora mörkret. Små plastsoldater som slåss om utrymmet, huller om buller i en enda röra.
Om ni nu undrade alltså.

-- Binky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0