Busy little bee.

Har jämt massor att göra, känns det som. Grejer jag måste göra, och saker jag borde ta tag i. Hur ska detta sluta? Hur ska jag hinna med allt jag vill göra, och hur sjutton ska jag få tid till allt jag måste göra??
Nuförtiden är det ständigt panik, jobb och stress i min lilla hjärna. En liten hjärna som känns överfull och rätt så trött, men som egentligen inte har tid att vila.
Så om den till slut säger ifrån och exploderar av all stress, då är det gröna som hamnar på väggarna bara min hjärnsubstans. Lite kladd är alltid kul, liksom. Slemmigt men mättande, som Pumbaa säger.

Nej usch, det lät bara äckligt. Ok, ingen hjärnsubstans på väggarna idag kanske.

-- Jen

Kommentarer
Postat av: Emma - fotograf och illustratör

Jag tror det börjar bli tajm för ett litet break för oss snart, träffas och bara vara. Om det så ska vara bara för en liten liten stund, hihi. :)



Styrkekramar!



Psst... tack för lopp-kommentaren. :)

2011-03-22 @ 23:03:46
URL: http://emmaskogelhund.blogg.se/
Postat av: Therese

Det som är mest oroväckande är väl att du tydligen har grön hjärnsubstans ;)

2011-03-28 @ 23:53:09
URL: http://terezu.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0