It's alive! It's a miracle!

Jag känner för att blogga igen. Var galet länge sen jag var aktiv här. Hur mår bloggen? Har den överlevt? Har bloggen saknat mig?
Jag lever i alla fall. Är fullt upptagen med praktik på Folkbladet, och massa andra grejer som hela tiden måste göras. Men kul är det! Oftast.
Förutom praktiken är det skolarbete i form av en uppsats som borde ha varit klar för länge sen, sidoprojekt som ska genomföras, en lägenhet som ständigt är stökig, vänner jag vill träffa, en pojkvän som är en lustig prick... Och en katt som är sjuk. Lilla Shiny. Det är hon som syns på den här bloggens profilbild, btw. Skruttan.

Norrköping är fortfarande kallt och osomrigt efter vintervilan, men snart är det vår! Intalar jag mig själv i alla fall. Vår skulle vara trevligt.
Något annat som skulle vara trevligt vore att gå och lägga sig tidigt för en gångs skull. Tror jag ska försöka göra det idag. Jag är en tröttis.
Men nu har jag skrivit lite här på bloggen. Det var inte dumt. Inte dumt alls faktiskt.

Godnatt och kram.

- Jen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0